тренінги


Якщо у Вас виникли питання, 
або є пропозиції - пишіть мені 
на пошту zoippo@gmail.com, 
або телефонуйте 067 435 2802

 (понеділок - середа з 12 до 17)  

Мобільний тренінг "Готуємося до уроку"

План тренінгу

hg


Тренінг складається з 10 міні-лекцій і добірками методичних матеріалів у посиланнях під відео. 2 лекції інструктивно-підсумуючого наповнення

Корисні посилання
Тест про підготовку до уроку   
Завдання для практичної роботи


     Більшість вчителів упевнена, що знає як підготувати і провести досконалий сучасний урок. Проте, переважна більшість вважає, що цей процес займає великий час. Чому так відбувається, мабуть тому, що більшість учителів не впевнені у власних силах і підготовку відкритого або конкурсного уроку починають з пошуку розробки аналогічного уроку в мережі Інтернет або друкованих педагогічних виданнях. Хоча самі вони швидше і краще розроблять такий урок, який буде доцільним саме в тому класі, в якому вони збираються його провести.
     Цей тренінг є упорядкованим методом підготовки сучасного ефективного уроку. В основу його покладений Векторний аналіз д.п.н.проф. Мариновської О.Я.як універсальний рецепт підготовки до уроку.

За матеріалами тренінгу Ви можете проводити власні очні або дистанційні навчання. ТУТ можна закачати рекомендовані плани очних тренінгів.



"

Як би нудно для Вас це не виглядало, проте все починається з мети
Перший вектор Векторного аналізу уроку (За О.Я.Мариновською).
Мета уроку, це ключовий фактор забезпечення його ефективності. Наскільки її складно визначити - дивіться у відео.

Мета уроку 

Методичні матеріали:


Як підготувати відкритий урок  

ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ:

Сформулюйте триєдину мету уроку за обраною Вами темою для трьох класів з різним рівнем навченості і наявної мотивації: а) клас з високим рівнем навченості і мотивації; 
б) клас з низьким рівнем навченості і середнім рівнем навчальної мотивації; в) клас з низьким рівнем навченості і відсутньою навчальної мотивації.


a.     Що таке мета уроку
Мета уроку – це той результат, який Ви маєте отримати під час роботи учнів на уроці.(науково: Мета – це формалізований результат роботи)
b.    Чим мета уроку відрізняється від мети викладання предмету, мети діяльності педагога, мети роботи закладу освіти
Слід відрізняти мету уроку від мети викладання предмету, мети діяльності педагога, місії закладу освіти. Мета уроку – це результат, отриманий під час роботи на уроці. Мета викладання предмету – це результат отриманий протягом року, або декілька років. А місія закладу освіти має реалізовуватися протягом 3-5 років або довшого періоду. 

"
     Коли навчальна мета уроку визначена, добір завдань є справою технічною, до кожного пункту мети добираємо практичні завдання і матеріали, що даний пункт реалізують. 
Добір завдань 

Методичні матеріали

Диференціаціянавчання на всіх етапах уроку  

ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ: 
1) Знайдіть в Інтернеті 3 завдання з Вашого предмету з визначеної Вами виховної тематики.
2) Змініть наявний текст завдання на визначений виховний.

Важливою умовою успіху є правильно визначена кількість завдань. Замала кількість завдань зробить урок нудним і статичним, а завелика кількість призведе до неякісного їх виконання.

"
   Структура уроку має бути класичною, відповідною теорії педагогічної науки.  Це стосується будь-якого уроку, для всіх вікових категорій учнів, всіх методів проведення.
Структура уроку 

Методичні матеріали:

Типи та структура уроків
Структура уроків різних типів
Презентація "Структур уроку"

ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ

Сплануйте структуру уроку-гри (засвоєння нових знань) з Вашого предмету.

"

   Пасивні методи навчання поступово змінюються на активні та інтерактивні. Нажаль, певна частина педагогів недооцінюють ігрові технології і вважають, що ігрових уроків може бути одн -два на рік, вони є просто грою. Насправді вони не праві, ігрова технологія вирішує значну частину проблем будь-якого педагога. Проблемою є  розробка ігрового уроку.
Насправді і розробка не є суттєвою проблемою. Спробує це довести у наступних відео.

ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ:
Всі розуміють, що гра може бути довготривалою, наприклад: Ваш клас перетворюється на казкову(а для старших учнів - уявну, може острівну) країну в якій є свої правила поведінки, або клас стає космічним кораблем, який летить до планети Юпітер і всі навчальні завдання - це астероїдні перешкоди у польоті. Розпочали таку гру і грайте з учнями скільки завгодно, місяць - півроку, поки не надоїсть. 
Вигадати і розробити цю гру - 3 хвилини + Ваша фантазія. Проблема в тому, щоб правильно розробити ПРАВИЛА ГРИ. 
Отже, пропоную Вам розробити правила такої гри для Вашого класу.

"

Мотивація учнів – це головний елемент для забезпечення ефективного уроку. Існує багато методів мотивації, проте всі вони класифікуються за трьома групами: мотивація формою, результатом і змістом.

ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ:

   Придумайте 3 теми, які можуть бути цікавими для учнів Вашого класу.

"
Коли ми кажемо про формування навичок практичного застосування навчальної інформації, уміння застосовувати її в нестандартних ситуаціях. То ми визначаємо рівень технологічності знань, отриманих під час уроку.

Технологічність знань формується одразу після засвоєння репродуктивного рівня. Отже вправи на репродуктивне відтворення інформації обов’язково мають проводитися одразу після вивчення теоретичного матеріалу і лише після слід переходити до спроб використання цих знань у різних практичних ситуаціях.


ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ

Наведіть 2 приклади життєвої ситуації,  які ілюструють навчальний матеріал з теми Вашого навчального предмету.


"


   Забезпечення учнів завданнями, які доступні для виконання зважаючи на їх рівень навченості та можливостей є дієвим засобом мотивації їх до навчальної діяльності. Якщо учень протягом 3 - 4 уроків не зміг самостійно виконати жодного завдання - це втрачений учень і провина в тому УЧИТЕЛЯ.  Диференціація - це можливість залучити до навчання ВСІХ учнів, зробити їх успішними, впевненими у своїх силах. А як це зробити? Дивіться відео.

Диференціація як метод персоналізації навчання   

Методичні матеріали:

ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ
   
Напишіть 2 теми, для яких доцільно створити електронні ресурси.


Наявність підказок, інструкцій і довідкового матеріалу не просто підвищують якість засвоєних знань, а розвивають уміння учнів працювати з різними джерелами інформації, що теж може бути внесено у розвивальну мету уроку.
"

Без фундаменту неможливо побудувати будівлю. Те ж саме можна сказати про будівлю знань. Вона має спиратися на фундамент особистого досвіду школяра. 

Опора на досвід школяра  

Методичні матеріали:

Презентація 
Підходи до актуалізації опорних знань

ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ

   Напишіть 3 питання , які допоможуть Вам виявити ставлення учнів до теми Вашого уроку.

"

ПІДСУМКОВА ЛЕКЦІЯ


hg

МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ 

для керівників закладів освіти

представлені матеріали 
є демонстраційними

Комплексна оцінка уроку

або модель ефективного уроку
В основу моделі покладений векторний аналіз уроку, розроблений д.п.н., професором О.Я.Мариновською
Інструкція


В моделі розглянута діяльність педагога з підготовки та проведення уроку як визначальна складова уроку. Відсутня прив'язка до навчальної дисципліни або віку учнів, які задіяні на даному уроці. Модель може бути застосована для оцінки уроку будь-якого типу. Автоматизовану модель можливо використовувати для оцінки 5 уроків одного педагога, або для колективної оцінки відкритого уроку 4 експертами і самим педагогом. Таким чином ми маємо не тільки критеріальний інструмент для оцінки конкретного уроку в будь-якому класі з усіх предметів, а і орієнтири діяльності педагога для індивідуальної допомоги та організації колективних методичних навчань.

Для використання модель необхідно закачати на власний комп'ютер і змінити ім'я документа на прізвище учителя, урок якого Ви відвідуєте.

Після заповнення документу, його слід зберегти у "хмарі"-сховищу школи

УВАГА! В усіх документах є декілька сторінок, натискайте на назви сторінки внизу документів.

Дивіться також


Модель компетентного учителя


В основу програми покладено модель учителя, розроблену д.п.н., професором Г.В.Єльниковою
Модель оцінює динаміку професійного удосконалення педагога. Може бути викорисана для організаії роботи у міжатестаційний період.
УВАГА! В усіх документах є декілька сторінок, натискайте на назви сторінки внизу документів.

Відстеження рівнів навчальних досягнень учнів

Програма реалізує особистісно-орієнтований підхід до оцінки навчальної діяльності учнів різних класів. Автоматизовані форми звільняють педагогів та адміністраію закладу освіти від підрахування складних звітів і, одночасно, надає багатий матеріал для аналізу діяльності кожного учня, учителів, предметних методичних об'єднань
Переглянути демо-варіанти документів
     паспорт класу(в програмі є для всіх класів)
     звіт навчальної діяльності початкової школи
     звіт з української мови та інших предметів гуманітарного циклу
    звіт з математики
   загальний звіт по закладу
УВАГА! В усіх документах є декілька сторінок, натискайте на назви сторінки внизу документів.



Немає коментарів:

Опублікувати коментар